2008-07-18

La immobiliària del dia assolellat

"In circles" és el primer tema de softcore o popcore o... (quina angúnia els qualificatius estilístics aquests als que ens han acostumat) que vaig escoltar. Tenia 15 anys i un col·lega de la penya de COU amb qui ens feiem, el Borràs, que tenia força a veure amb OpcióK95, em va passar el aquest disc, Diary (1994).

Aviat va fer furor entre la nostra crew de melòmans. La banda és Sunny Day Real State, una banda amb una història força apassionant que us convido a llegir a la vikipèdia. Després d'atomitzar-se i recomposar-se vàries vegades, potser el més destacable ara que ja no existeixen és el projecte del vocalista i guitarra de SDRS, Jeremy Enigk, The fire theft, tot i que ha perdut una mica de punch i ell, una mica la xaveta (mogudes religioses...).

Bonics i boniques, disculpeu la falta de constància en la públicació al bloc, però ara a l'estiu he de dedicar més temps a la producció de noves instrumentals, a noves lletres i a desenllaçar el relat. Quan estiguem currant més face to face amb el Rodrigo, potser serà interessant explicar com ens va la confecció del segon LP per aquí, no? Com un "Diariodeabordo"... Abraçades!

1 comentari:

Anònim ha dit...

querido diario:
com seria de bonic qe en Pau acabés el relat...tinc tantes ganes de saber qè li passa a la Tona...i m'encantaria també tenir un cd d'aquests vermells dels autobuserus...i què més querido diario? ah,sisisisi poder veure-li la carona, intercanviar opinions i regalar tonterietes....res més querido diario, vaig a acabar la meva peça de macramé...