2009-02-10

Vides penoses (o juas, juas, juas)

Booones. Bé, avui toca missatgest desenfadat. Resulta que el Soto (col·lega i cantant de Pirat's) m'ha enviat un missatge avui que m'ha recordat per enèssima volta que això de la crisi és del tot veritat: Hi ha gent que no té feina. La qual cosa no em semblaria malament sempre i quan aprofitessin el temps lliure en assumptes d'interès d'alguna índole.

Per això, començant amb el què m'ha comentat avui el Soto, faré algunes pinzellades de les coses que algú ha arribat a inventar d'un servidor i que, a més, ha arribat a orelles meves:

- Resulta que jo i el Soto ens portem fatal per alguna raó que desconec. Però no només això, resulta que ens hem ostiat! Suposo que la persona que va inventar-se això no sap que els projectes sovint (com el d'at versaris i Pirat's) cohabiten en el temps i l'espai en perfecte harmonia i no competeixen. I que si muten, és per la lliure determinació dels seus membres. El millor del cas és que m'ho ha explicat el Soto, que algú li havia preguntat a ell si era cert i encara ens partim...

- Resulta que quan Endavant va demanar a Pirat's el temazo que van fer pel Festival per la Independència de Vilafranca, jo havia dit anteriorment que no perquè volia cobrar pasta per fer-ho (?¿?¿&%!!!$$). Això m'ho va preguntar una molt bona amiga meva que es pensava que era cert...

- Resulta que jo vaig insultar, farà deu anys, a una companya d'Endavant (que, per cert, respecto molt i que en aquells temps estava a la PUA com un servidor) perquè em volia fer escombrar el Casal Popular de Gràcia després que jo hagués cantat en un bolo de Batzak. Evidentment, el rumor va obviar que jo no era el cantant de la banda que es va enfrontar amb ells (alguns ja sabeu qui va ser) i que jo ni tan sols cantava amb Batzak a aquella època. Quan després que més d'una persona m'ho digués, em vaig adreçar a aquesta noia (no importa qui sigui) per dir-li que esperava que no tingués cap problema amb mi perquè jo no li havia dit res, em va dir que no sabia de què em parlava però que gràcies. Imagina...

- Resulta que (i això si que ens va tocar més els cullons) quan algú de barraques de Tarragona va tancar incompetentment un concert amb at versaris sense tancar-lo (és a dir, el típic que fa una trucada, li dius que bé, però que truqui a Propaganda per allò de que no ens solapéssim amb una altre concert i per afegir-ho a l'agenda, blablabla) i finalment no vam baixar a tocar-hi perquè no se'ns va trucar mai més, va tenir els sants pebrots (ens ho va dir un tarragoní que va venir a veure'ns a Reus i es va dirigir a nosaltres per saber si era cert) de dir des de la taula de so del concert de Tarragona que HAVÍEM BAIXAT A VALÈNCIA A TOCAR ENLLOC DE A TARRAGONA PERQUÈ HI COBRÀVEM MÉS. Evidentment, no vam anar a Tarragona perquè hi ha gent que, si no sap muntar una tenda de campanya, imagina't com munta un concert... I a València, com no, hi vam anar per les despeses de viatge. Una truiteta de dos ous farem amb aquest xaval quan baixem a Tarragona. Ja miraré de postejar-ho....

Aquestes són algunes de les que tenen a veure amb AtV, les que tenen a veure amb la meva vida personal les obvio perquè, contràriament al què podrien pensar alguns, m'importen menys. La gent parla massa. En general, eh. Senzillament penso que si algú pot tenir el mal gust de voler escupir merda d'aquesta en un matat com jo o en un projecte fins ara DEFICITARI com atversaris, no vull pensar què passarà quan en aquest país algú de l'esquerra independentista i/o rupturista esdevingui cara visible, pública i notòria d'algun projecte amb responsabilitat. Quan pensava en aquest post recordava en les moltes vegades que algú m'ha comentat alguna cosa sense poder evitar criticar algú altre que, per més inri, conec o respecto per alguna cosa. Són els mateixos que estan tot el dia "tinc tanta feina, amunt i avall, milito com un boig..." com si això tingués res a veure en posar-se medalles... Fes alguna cosa útil, cony. O alguna cosa que emocioni algú. O... alguna cosa.

Bé, ja va dir Frigia que l'enveja és l'ad(t)versari dels més afortunats. I que la fortuna poc té a veure amb els diners i molt amb la felicitat.

Salut i força a totes i tots! Que aquest diumenge fem una install party! ouhyeaah!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Per molt "barato" que sembli el comentari que faré, el faré igualment i encara algú agrairà qe el faci perquè "pels temps qe corren" encara està bé trobar quelcom econòmic. I diré qe no ens ha d'importar el què diguin de nosaltres, ni el personatge que inventa ni el qe s'ho creu. La gent qe val la pena tenir aprop t'ho pregunta i la gent qe no t'ho pregunta i es separa et fa un favor. Toca els ous, però, qe inventin-menteixin amb la teva vida....no és la crisi, sempre n'hi ha hagut i sempre n'hi haurà, com tot el millor és enriure-se'n i pensar que no fan "alguna cosa" perquè viuen existències d'altri, i els altres fan les seves de coses amb lo qual (i amb això concluiria)que els donguin pel sac.

Anònim ha dit...

No pateixis Pau ja saps que ho hem parlat molts cops. Es el safareig, el boca en boca, opinar es gratix i saber coses secretes fa quedar be en certes tertulies. Tu, jo, en Rodrigo i en Merey, i molta gent del nostre voltant, sap que quan estem junts no hi ha qui ens pari (ni a Calahorra ni on ens volguin trobar jajajaja)

Petons Pau

Per cert soc el teu Soto :) El mes petit de tots pero el mes torracollons :)

Anònim ha dit...

A mi em van comentar que un cantant d'at versaris farà una col·laboració amb el tote king per demostrar que es va equivocar en algun anterior post...
És veritat?

Ala... petonse des de la vila mes bonica del mon
X!

Anònim ha dit...

Joder Pau, com he rigut amb aquest post... imagino que ja sabràs a quines línes exactament i perquè.

Per cert, com vols negar que et vas jumar amb en Soto? Tio, ho vaig veure amb els meus propis ulls. Va guanyar ell, per cert :D

Una abarçada gran

Anònim ha dit...

pues yo no entiendo una polla de tó lo que has colgao... será porque de memeces esta el mon plé...

Respect fi di Pauperbwoy!

L.M.S a.k.a The Granadian !!