2008-10-09

Somnis Desperts I

Bé, per fi sembla que recomença la temporada a Ràdio Trama amb força. L'FM funciona perfectament (dins les limitacions del nostre petit emissor que esperem canviar) i l'streaming perquè pogueu escoltar la ràdio per internet ha fallat uns dies per causes al·lienes (l'ISP) i sembla que ja ho tenim.

En definitiva, que cada setmana aniré penjant el programet breu que jo enregistro, a més d'anar-vos recordant la resta de programacions i temàtiques interessants. Aquí ho teniu. Salut i resistència.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Eii, artistaaa!
Que interessant!! M'ha encantat la idea i el format del programa, me n'havies parlat però no l'havia sentit mai.. mola molt!!
Continua fen-te sentir, que tens molt a dir! ;)

Salut guapo!! Parlem aviat..
cris

Pau Llonch i Méndez ha dit...

Ei, merci! La veritat és que no va quedar molt lligat i preparat, jeje, però el contingut és el què importa. Parlem segur. Mua

Anònim ha dit...

ooooooh! jo (sense ofendre) pensava que amb lestat lamentable amb el qe et trobaves ahir les teves neuronetes no farien cap tipus de connexió (ni reflexió) i per tant no es gravarien els somnis desperts....qina ha estat la meva sopresa! En veure que tot i l'atapeiment/atablament/pallissa qe portaves al damunt ets capaç de fer aquest programa....filicitats burru!

Anònim ha dit...

Uep! Molt bé la represa! I crec que vas millorant amb l'entonació de l'art de la paraula (potser hi ajuda l'esquivar la llengua de "la meseta", jeje).

Au, salut i ja vaig seguint els programes.

Arnau

PD: L'article de Iugoslàvia està en marxa, però se m'està fent més extens del que em pensava només amb el recull d'informació i requerirà el seu temps si vull que surti ben fet. Paciència.

Saaalut!

Anònim ha dit...

http://www.fabrica.cat/index.php?option=com_content&task=view&id=409&Itemid=1

Pau Llonch i Méndez ha dit...

Realment bo l'article. Merci!

Arnau, parlem en breu guapura!

Anònim ha dit...

http://www.monde-diplomatique.ad