2008-09-04

Roces

Seguint els consells de l'Agustín i l'Hacheka ("Si fuera cae el diluvio, son gotas de confusión, lo notas todo turbio, se agotan los recursos, despierta tu ilusión, piensa un tugurio que sea solo tuyo y llámalo refugio...") he tornat a la feina a la meva habitació. Ahir a la nit, després que el Ferran Balaguer (baixista de Batzak) passés pel meu refugi a provar unes línies de baix per una producció nova, vaig trucar l'Olalla per saber si ja havia penjat la maqueta nova amb 3 temes de rap.

Ho havia fet... i amb alguna perla més que destacable:


Per qui vulgui seguir-li el rastre i no la conegui, és vinguda de Granada fa menys del què podria semblar per la ingent quantitat de prolífiques arrels musicals i personals clavades al nostre país. La Sister Castro ha format part de la Rebelmadiaq Sound, milita a Nour, projecte amb el qual ha enregistrat Papier Mullat, treball, per cert, on At Versaris vam col·laborar en el tema "Sacnin fi had el medina", que podreu trobar al seu espai linkat més amunt. I la seva bitàcola la trobareu a la columna d'"Espais d'amics".

Sort, mestressa. Ja saps, "
si te invaden los males, agazápate
entre los matorrales y escapa del barullo
ante los avatares de la vida unos van a los bares,
yo me escabullo, huyo a mi refugio"


2 comentaris:

Anònim ha dit...

Merci, precios, has fet que em surtin els colors... Besos miles per tu, guapisim!

Anònim ha dit...

Olaya, vas venir al meu poble amb Rebelmadiaq i no te tornat a veure en directe. Sort que els AtVersaris et van incloure al disc! Pau, tinguen's informats del que fa aquesta noia que val un imperi(Romà hee no Català XD).
l'H!