2008-09-18

IV Cimera HIPHOP REVOLUCIÓN

El Manel de Panda Management m'ha fet arribar la informació de la roda de premsa de presentació de la IV Cimera Internacional de Venezuela.

"Nuestra meta y nuestro camino es contribuir con el desarrollo del movimiento HipHop en América Latina. Nuestro lenguaje es expresión de resistencia urbana generadora de conciencia social. Creemos en la Revolución como unica garantía de la integración latinoamericana."

Xafardajeu una estona la web del projecte clicant a la imatge, perquè hi ha coses molt interessants; potser una perla és una actuació a "Aló, presidente", des de Petare, de la banda Area 23 pertanyents al col·lecitu HHR. Com podreu veure al vídeo que afegeixo més a baix, al final hi ha una capella antiburocratista a la mateixa cara del President al qual respecten que demostra la lluita interna que fa temps s'està succeïnt dins la Revolució Veneçolana des dels sector més rupturistes, formats i crítics que des de posicions esquerranistes etnocèntriques europees s'acostuma a obviar malintencionadament.


"No más retrasos en disposiciones, no más burócratas en las instituciones...":


7 comentaris:

Cardhuuu ha dit...

que grans...

Anònim ha dit...

tot això està molt bé, però la continuació de la història per quan? jo no m'en oblido...

Anònim ha dit...

tot això està molt bé, però la continuació de la història per quan? jo no m'en oblido...

Preferiria no fer-ho! ha dit...

Mc Chavez! S'està coent la rev@lució a l'Amèrica perdida... Yaman!

Anònim ha dit...

http://es.youtube.com/watch?v=bURgTLHryrg

http://es.youtube.com/watch?v=QSNAj4EOMY0&feature=related

Pau Llonch i Méndez ha dit...

Qui ha publicat aquest últim comentari-link? M'agradaria felicitar-te!

Salut!

Xapes ha dit...

he sigut jo... però no calen felicitacions eh? en tot cas felicitar les que canten als links...
abraçada!